Kairit Reiman on “Tartu Parim Teenindaja 2005” ning ühtlasi tituleeritud ka Tartu Hea Teeninduse Päeva publiku lemmikteenindajaks. Kairit on särav ja silmapaistvalt hea teenindaja. 2005 aastal kui võit tuli, töötas Kairit Tartus Zum Zum kohvikus tegevjuhina, leides alati ka aega ja võimalusi ise kliente teenindada.
Täna on Kairit Teeninduskoolitused OÜ asutaja ja koolitaja, kes jagab oma kogemusi ja teenindajatarkust ka teistega. Küsisime Kairiti käest, mis pani teda konkursil osalema ja mida head on tal sellest meenutada.
“Mina olen Tartu patrioot ja kui 2005.a Tartu Parima teenindaja konkurss esmakordselt välja kuulutati, ei tekkinud küsimustki, millisel võistlusel osaleda. Olin vaimustatud, et Tartu linnavalitsus lõi projekti „Tartu – Hea Teenindusega Linn“ ning konkursist osavõtt ja selle võitmine oli mulle suureks auks.
Ülesannete lahendamine oli väga nauditav. Esimene väljakutse tekkis, kui sain finaalis oma konkurentidega kokku ja nägin, kui head nad olid. Tahtsin nendega vähemalt võrdne olla ja valmistasin korralikult ette. Kõige olulisem teadmine, mis ma võistlusest sain, oli see, et kliendile saab läheneda ka teadlikult (nt silmas pidades kliendi kasu) ja kui teha teadlikku teenindamist piisavalt kaua, siis muutub see alateadlikuks. Lõpuks lihtsalt oled nii hea.
Tänu tiitlile Tartu Parim Teenindaja sai hoo sisse minu karjäär esialgu sisekoolitajana ja nüüdseks olen jõudnud juba enda koolitusfirmani ning minu teema on minu kirg – teenindus. Olen selle eest väga tänulik. Aitäh heateenindus.ee meeskonnale, et teete nii olulist tööd.”