MOTIVATSIOONIPÄEV PARIMATELE TEENINDAJATELE on mõeldud ettevõtete ja asutuste parimatele teenindajatele, kellel on ees pikk sügishooaeg ja kelle motivatsioonitasemest sõltub organisatsiooni teeninduskvaliteet ja konkurentsivõime.
Motivatsioonipäeval leiab iga osaleja endale kasulikke nõuandeid, suhtlemisoskusi ja mõtlemistehnikaid, mida saab kasutada motivatsiooni leidmiseks, hoidmiseks ja kasvatamises nii teenindustöös kui ka igapäevaelus.
Motivatsioonipäev oleks parimatele teenindajatele ka tunnustus tehtud töö eest ja lisamotivatsioon edaspidiseks.
Motivatsioonipäeva programm ja ajakava leiad siit
LÜHIÜLEVAADE MOTIVATSIOONIPÄEVA PROGRAMMIST JA ESINEJATEST
Loeng ja praktilised näited teemal „Kuidas elada nii, et vaba aeg oleks muretu ja tööaeg imeline“
Jüri Ennet, Gratia
Inspiratsiooniloeng “Läbi positiivse mõtlemise õnneliku elu ja eduka töösoorituse poole”
Tiina Jõgeda, raamatu „Õnne valem“ autor
Ettekanne ja arutelu teemal “Mida motivatsioon tegelikult tähendab ja kuidas seda enese jaoks mõtestada?”
Andero Teras, Tartu Ülikool psühholoogia
Loeng ja suhtlemisharjutused teemal “Kuidas suhelda „probleemsete klientidega“, et tunneksid end pärast veelgi paremini ja teotahtelisemana? Kuidas juhtida konflikte, et mitte kaotada motivatsiooni ja head enesetunnet?”
Kati Kreis, Aeternum Koolitused ja Konsultatsioonid koolitaja
Nõuanded teemal “Kuidas panustada tiimi arengusse ja edusse läbi õigete motiveerimistehnikate kasutamise?”
Kristel Rannamees, Sisemine Areng koolitaja
Motivatsioonipäevalt leiab iga osaleja vähemalt 10 sobivat nõuannet, mida järgida, et motivatsioon tööd teha ja kvaliteetset elu elada oleks kõrgel tasemel iga päev.
Eelregistreerimine Motivatsioonipäevale siit