> > > Teenindus- ja Müügitreff 2012 – millest tuleb juttu?

TEENINDUSvallas saad teada:

  • Milliste vahenditega pakkuda säravat teenindust juba enne teenindussituatsiooni algust?
  • Kuidas iseennast hästi teenindades oma kliente parimal moel teenindada?
  • Kes vastutab teenindaja tööpäeva kordamineku eest – kas juht, klient või teenindaja ise?
  • Kuidas olla õnnelik teenindaja?
  • Kuidas teha kliendid õnnelikuks?
  • Kuidas lihvida teenindaja toote või teenuse esitlusoskusi?
  • Mis on suhtlemishirm ja kuidas seda ravida?
  • Mida teevad parimad teenindajad paremini?
  • Kuidas muuta oma tööpäev nauditavaks?
  • Kuidas käituda kliendiga, kes tuli Sinu juurde kaebust esitama?
  • Millist tähelepanui pöörata lapsklientidele teeninduses?
  • Millised on sagedasemad vead kliendikaebuste lahendamisel?
  • Kuidas mitte “robot-teenindajaks” muutuda?
  • Milline teenindaja ja teenindusorganisatsioon on kliendimagnet?
  • Kuidas läheneda loovalt ja spontaanseslt korduva kippuvatele teenindussituatsioonidele?

 MÜÜGIvallas saad teada:

  • Kuidas vältida kliendipoolset edasilükkamist ja sõnu “ma pean veel mõtlema”?
  • Millised on eduka closingu (müügisulgemise) eeldused?
  • Kes on Sinu klient ja kuidas töötab tema psüühika?
  • Kuidas juhtida nii enda kui ka kliendi psüühika reaktsioone (ostuotsust)?
  • Kuidas luua võõra inimesega esmane müügikontakt?
  • Millised on psühholoogilised inimtüübid ja kuidas nad osta armastavad?
  • Mis on see, mida klient ostab?
  • Kuidas hea teenindus rakendada müügivankri etteotsa?
  • Kuidas motiveerida end oma isiksusetüübist lähtuvalt?
  • Kuidas püsida õigel teel piisavalt kaua, et saavutada müügis edu?
  • Kuidas kasvatada oma enesekindlust?
  • Kuidas oma tugevuste teadmine mõjutab Sinu kui müügiinimese tulemusi ja energiat?
  • Millised on Sinu tugevused – vastused annab spetsiaalne küsimustik?

Uut ja huvitavat saad teada veel sellistes teemades, nagu:

  • Klienditeenindus ja müük läbi sotsiaalmeedia.
  • Teenuste disain.
  • Kliendi tagasiside ja talendijuhtimine
  • Meeskonna Vaim!
  • Teenindusmeeskondade treenimisest sisemiste jõududega ehk sisekoolitus.
  • Millal ei paranda koolitus tulemusi?
  • Mida teevad inimesed ise selleks, et loovuse atmosfääri tõkestada?

Tutvu kõigi koolitajatega ja koolitusprogrammiga siin!
Külluslikus teemadevalikus saad võimaluse valida just endale meelepärased teemad ja esinejad!Registreerimisinfo siit!<

2012-08-23T14:16:16+02:00