Kas teadsite, et 7 klienti 10-st loobuvad Teid külastamast, sest nad kogesid halba teenindust? Miks kliendid lahkuvad?
- 9% kolivad, muud põhjused
- 9% eelistavad mõnd konkurenti
- 14% ei ole rahul tootega
- 68% on kogenud ükskõikset või halba suhtumist teenindava personali poolt*
Kas olete sellise statistikaga rahul? Meie Aeternum Koolitus & Konsultatsioonidest igatahes ei ole ning seepärast lõimegi „Teenindaja.ee“, mille abil plaanime olukorda parandada!
Teenindus ümbritseb meid igapäevaselt kõikjal, mistõttu usume, et teeninduse kvaliteet peaks minema korda meile kõigile. Teenindaja.ee’s pakume professionaalset teenindusjuhtimise alast teavet ning praktilisi näpunäiteid nii valdkonna spetsialistidele kui ka kõigile teistele, kellele teenindusmaastikul toimuv huvi pakub.
Meie jaoks pole vahet, kas teenindus on Teie hobi või leib; kas olete klient, teenindusfänn, teenindusjuht või ettevõtte omanik – heast teenindusest võidame me kõik!
Juba lähipäevil võtame sõna teemadel:
- „Teeninduskultuur Eestis aastal 2011“ – mis on halb, mis hea; mida ja miks tuleb muuta?
- „Hea klienditeeninduse ABC“ – kuidas pakkuda suurepärast teenindust?
Kuid see on alles algus – pisike samm pikal ja huvitaval teekonnal, millele Teid koos endaga lahkelt kaasa kutsume. Ootame Teie kõigi aktiivset panustamist ja diskuteerimist; küsimusi, arvamusi ning kogemusi. Liituge meie uudiskirjaga ja olete toimuvaga alati kursis!
Loome ühiselt parema teeninduskultuuriga Eesti!
Aeternumi meeskond