Hea Teenindaja.ee külastaja,
detsembris ilmus meie blogis palju huvitavat ja kasulikku lugemist! Alljärgnevalt lühike kokkuvõte kõigist eelmise kuu postitustest.
INTERVJUU TEENINDAJAGA: KUIDAS KIIREL AJAL RAHU SÄILITADA?
- Vestlesime noore teenindajaga Kristiine Keskuse New Yorkerist ja uurisime, kuidas tema kiirel ajal toime tuleb! Loe edasi!
ALGIS PERENS: “KUI EESTLASED TEENINDAMISELT HIGIHAISU KÜLJEST ÄRA SAAKSID, SIIS OLEKS HÄSTI”
- Raamatu “Teenuste marketing” autor Algis Perens arvab, et üheks suurimaks arengukohaks Eesti teeninduse juures on suhtumise muutumine. Loe edasi!
MIKS PEAKS SUUREPÄRASE TEENINDUSE PAKKUMINE TEENINDAJALE KORDA MINEMA, ERITI KUI SELLEGA EI KAASNE SUUREMAT TÖÖTASU?
- Suurepärase teeninduse pakkumine peaks Robert Bacali arvates teenindajaid huvitama eelkõige kolmel järgneval põhjusel… Loe edasi!
KEHAKEEL JA ENESEKEHTESTAMINE TEENINDUSES
- Erinevate teadlaste väitel toimub suhtlemises 50-93% informatsiooni edastamisest ilma sõnadeta – žestide ja miimika, kehakeele abil. Mida peaks kehakeele kohta teadma teenindaja? Loe edasi!
TEENINDUSTEST: SITUATSIOONID + TEOORIA
- Pange oma teadmised teenindusest proovile! Loe edasi!
HEA KLIENDITEENINDUSE ABC: 3.-6. ETAPP VVV JA LAHENDUSTE PAKKUMINE
- Kliendi vajadused, väärtused ja võimalused ning milline peaks olema pakkumine. Loe edasi!