Detsember on teeninduses alati väga kiire aeg, mis paneb Teie teeninduskvaliteedi tõsiselt proovile. Paljudes teenindusasutustes on järjekorrad isegi kordades pikemad kui tavaliselt. Seetõttu võivad muutuda närviliseks nii kliendid kui ka teenindajad. Pingeline aeg on küll raske, aga samuti ka heaks võimaluseks, et märgata oma teeninduses arengukohti!
Vestlesime noore teenindajaga Kristiine Keskuse New Yorkerist ja uurisime, kuidas tema kiirel ajal toime tuleb!
Kuidas New Yorkeris rahvamassidega detsembris lood on?
Esmaspäevast kolmapäevani ei ole palju, aga neljapäevast pühapäevani on küll. Hommikust lõunani on rahulik ja pärast kella 12..13 kuni sulgemiseni on rahvast ikka väga palju.
Kas on olnud olukordi, kus lähed klientide peale närvi?
No eks õhtuks väsib ikka ära ja siis on oht närvi minna suurem, aga käin ju ise ka kliendina poes ja tean, et ei ole mõtet närvi minna. Mina suudan küll rahu säilitada.
Kas Sinul on mõni oma nipp, kuidas pingelistes olukordades rahu säilitada?
[gn_pullquote align=”right”]…kui olla teenindaja, siis tuleb alati hästi teenindada![/gn_pullquote]Otseselt mingit nippi ei ole. Kui olen tööl, siis on see pinge alati peal, et oleksin hea klienditeenindaja ja teeksin oma tööd hästi. Ei ole vahet, kas on september, oktoober, november või detsember – kui olla teenindaja, siis tuleb alati hästi teenindada! Lähedased inimesed aitavad ka pingetega toime tulla.
Kas oled ise kliendina kogenud detsembris tavalisest halvemat teenindust?
Pigem just vastupidi – teenindajad naeratavad ja pingutavad rohkem. Isegi näiteks toidupoes on nad palju rõõmsamad kui tavaliselt! Ehk on see jõulumeeleolu, mis nii mõjub?!
[gn_divider top=”0″]
[gn_heading style=”1″]Häid teeninduskogemusi ja ilusaid jõulupühi soovides![/gn_heading]
Teenindaja.ee meeskond