> > > Edulugu: Jane Võsso – Pierre kohviku juht ja ettevõtja

Jane Võssole kuulub „Tartu parim teenindaja 2006“ konkursi auväärne II koht. Võidu aastal töötas Jane teenindus-ja müügijuhina Tartu Ülikooli Kohvikus. Täna on Jane üle võtnud Tartus Pierre kohviku juhtimise panustades nii Tartu kui hea teenindusega linna klientide mõnusasse teenindamisse. Samuti on Jane teenindamas ka teisi suurepäraseid Tartu toitlustusettevõtteid Tartus läbi Pesutuba OÜ.

Küsisime Jane käest, mis teda konkursile tõi ja mis meelde jäi.

„Konkursil ajendas osalema põhjus, et töötasin ise teenindus-ja müügijuhina Tartu Ülikooli Kohvikus ja soovisin end proovile panna, et olla heaks teenäitajaks teistele teenindajatele.
Varasemast proovilepanekutest on ette näidata mitmeid erinevaid auhindu baarmenide võistlustelt, alates Beefeateri show-baarmeni I koht aastal 1999 Tartu eelvoorus, lõpetades klassikalise kokteilikunsti valmistamisel III koht oma kategoorias Eesti meistrivõistlustelt. Viimased on kajastatud ka eesti baarmenide kodulehel.“

Küsisime ka seda, milline oli Jane jaoks suurim väljakutse ning mida konkursil osalemine talle tõi.

„Suurim väljakutse oli mahtuda ettenähtud piiridesse ja tähemärkidesse interneti eelvoorus.“

„Võistlustel saadud kogemust ja ülesandeid olen ise edaspidi kasutanud teenindajate tööle värbamisel, samuti on meelde jäänud oluline teadmine mis tiksub iga päev kuklas…”lõpptulemus peab olema rahuldav nii kliendile kui ettevõttele”…“

„Tänu sealt saadud proovikivile ja iseenda ambitsioonikusele juhin täna Pierre kohvikut Tartus Raekoja plats 12 ja olen ühtlasi väikeettevõtte Pesutuba OÜ omanik. Pesutuba tegeleb restoranide ja kohvikute tekstiilide hooldamisega. Paindlik teenindus ja kõrge kvaliteet on taganud meie klientide lojaalsuse, hoolimata ka keskmisest kõrgemast hinnaklassist.“

„See tiitel jääb mulle alatiseks ja ma olen selle üle uhke. Ma väärin seda tiitlit ja see kohustab mind head teenindust edasi viima, olles ise klient ja olles klienditeenindaja.“

„Kuna mul on kolm last siis keskendun hetkel sisekliendi teenindamisele ja püüan anda endast parima ka Pierre’i hüvanguks. Olen õnnelik, et kohviku juhatajana võin iga kell neile appi minna, teenindada laudu, valmistada kohvi ja sama ajal koostada finantseelarveid. Personali austust ei teenita kontorist käskkirju kirjutades vaid tulles klientide juurde pakkudes parimat teenindust ja parimat eeskuju“, lõpetab Jane naeratades.

2012-03-09T10:31:32+02:00