> > > 10 postitust, mis teistele on korda läinud ja mida tasuks seetõttu ka Sinul lugeda

Sõprade ja kolleegidega jagatakse reeglina infot, mida peetakse kasulikuks. Heidamegi nüüd pilgu 10-le postitusele, mida meie lugejad on kõrgelt hinnanud ja oma tuttavatele meeleldi edasi jaganud.

Väga suure tõenäosusega leidub nendes kirjatükkides Sullegi palju põnevat.

1) Teenindus Steffani pitsarestoranis?!

2) Kas sa päriselt ka tead, mis on suurepärane klienditeenindus?

3) 6 lihtsat ja toimivat harjumust, mis Sinu teenindustaset koheselt tõstavad (päriselt ka!)

4) Pettunud klient: arve esitati toidu eest, mida ma ei söönud

5) Kasulik teada: klienditeeninduse uued „reeglid“

6) “Mina kliendina sooviks lihtsalt siirast naeratust”

7) Suurepärase juhtimise saladus – töötajakeskne lähenemine?!

8) Toimiv meeskond – mida pead meeskonnaliikme ja eriti juhina kindlasti teadma?

9) Soovituslik lugemine! Priit Hõbemägi: Kuidas kliendi taskust raha välja imeda

10) Teenindaja.ee alustab!

2014-09-21T18:22:29+02:00