Kust tuli idee Rimi terminalide kohta?
Terminalide idee pärineb Rimi emaettevõttest. ICA kauplustes Rootsis on sarnast lahendust kasutatud juba aastaid ning seal on see väga hästi klientide poolt vastu võetud.
Samasugust vastuvõttu loodame ka kõigis kolmes Balti riigis. Esialgne info on väga positiivne, tagasiside klientidelt on hea ning terminalide kasutussagedus juba pärast esimest päeva märkimisväärne.
Mida loodate saavutada tulemuste mõttes terminalide kasutuselevõtuga?
Terminalide toomine kauplustesse on Rimi kliendikaardi programmi üks osa. 2011. aastal kliendikaarti lansseerides lubasime, et tegemist on enama, kui sooduskaardiga. Rimi kaart on täna ainus kliendikaart Eesti turul, millega on seotud internetikeskkond, mis võimaldab oma ostuajalugu jälgida. Nüüd saame kliente rõõmustada ka eriliste sooduspakkumistega, mille aluseks on võetud nende ostukäitumine. Terminali pakkumised on kõige kliendikesksemad Eesti turul ning võime julgelt öelda, et ükski toidupood Eestis pole nii unikaalset lahendust pakkunud.
Mis muutub klientide jaoks?
Kliendi jaoks muutub see, et tänasest on talle terminalis iga nädal kuus uut pakkumist, mille aluseks on tema varasem ostukäitumine. Ehk siis, kui klient on varem ostnud meie kauplusest mähkmeid ja beebitooteid, siis on üsna kindlasti tema iganädalaste pakkumiste hulgas sarnaseid tooteid. Samuti leiab koera- või kassiomanik oma pakkumiste hulgast lemmikule vajaminevaid tooteid, puhul, kui ta on neid varem Rimist ostnud.
Mida uuenduslikku võivad kliendid Rimilt tulevikus oodata?
Rimi terminalid on üks samm lähemale meie personaalsusele ning kliendikesksusele. Terminalide tänane lahendus ei ole kindlasti lõplik, sest mõtteid ja ideid ning pooleliolevaid arendusi on meil terve hulk. Hetkel töötame välja lahendust, et kuvada terminalipakkumised ka veebikeskkonnas. Kõiki uuendusi siinkohal üles lugeda ei tahaks.
Saame vaid öelda, et klientidel on, mida oodata!
Loe ka: “IGAÜHELE OMA RIMI!” – INNOVATSIOON KLIENDILOJAALSUSES?