Hea Teenindaja.ee külastaja,
mais ilmus meie blogis palju huvitavat ja kasulikku lugemist! Alljärgnevalt lühike kokkuvõte kõigist mai postitustest.
MIDA VÕIKSID TEENINDAJAD ÕPPIDA PARIMA TEENINDAJA KONKURSIST?
- Nüüd on kõigil huvilistel võimalik tutvuda ülesannetega, mida teenindajad pidid lahendama ja lugeda ka žürii tagasisidet. Loe edasi!
KAS JA KUIDAS SAAB ORGANISATSIOONI TEENINDUST PANNA MÜÜMA?
- Aeternum Koolitus ja Konsultatsioonid koolitaja-konsultant Signe Valsberg jagab oma mõtteid teemal, kas ja kuidas saab organisatsiooni teenindust panna müüma. Loe edasi!
UUELE TÖÖKOHALE KANDIDEERIMISE ABC
- Järgnevad nõuanded on mõeldud nii teenindajatele kui ka kõigile teistele, kes kandideerivad uuele töökohale. Elementaarsete vigade vältimine on juba pool võitu uue töökoha saamisel! Loe edasi!
TAHAD ROHKEM MÜÜA? VALI ÕIGE MUUSIKA!
- Üha kasvav trend teenindusmaailmas on teeninduskeskkonna olustikule rõhumine. Läbi olustiku mõjutatakse tarbijate emotsioone, hoiakuid ja käitumist. Seejuures on üheks väga oluliseks teguriks just muusika. Loe edasi!
KUIDAS KÄITUDA, KUI TOIDUS LEIDUB PRUSSAKAS?
- Vastab tippteenindaja ja restoran Rucola teenindusjuht Ruslan Viherpuu. Loe edasi!
3 SAMMU STRESSIST VABANEMISEKS
- Paljudele meist on stress saanud harjumuseks, millest ei oska enam vabaneda. Stress on muutunud millekski, mida me aktsepteerime – oleme õppinud stressiga elama ja surema. Meisse sügavalt juurdunud käitumismalli muutmine on raske, kuid siiski võimalik! Loe edasi!
MIKS PEAB TEENINDUS OLEMA MUGAV?
- Mugavus on midagi, millele paljud ettevõtted teeninduses ja reklaamikanalites rõhuvad. Kuid mida see tegelikult tähendab? Mis on “mugavus” teeninduses? Millist kasu saab “mugavusest” klient, millist ettevõtja? Loe edasi!