Müük ja läbirääkimised

Avaleht > Müük ja läbirääkimised > Würth AS
  • Koolitusteemad:

  • „Kuidas toetada müügimeeskonna efektiivsuse tõstmist?“
  • „Minu kui kliendihalduri võimalused müügi efektiivsuse kasvatamiseks“
  • „Inimeste juhtimise kunst“
  • „Koostöötreening“
  • Eesmärk

Efektiivistada Würthi müüki ning parendada müügi ja tugiteenuste vahelist koostööd.

  • Tulemus

  • Kasvanud on tugiteenuste valmisolek toetada Würthi müügimeeskonda eesmärkide saavutamisel.
  • Müügimeeskond ja esinduste teenindajad oskavad uudseid psühholoogilisi tehnikaid müügiprotsessi juhtimiseks ja kliendi mõjutamiseks.
  • Müügijuhid oskavad enda meeskonda efektiivsemalt juhtida ja motiveerida.
  • Paranenud on Würthi osakondade vaheline koostöö.
  • Kasutatud tööriistad

  • 2+1-päevane koostöötreening tugiteenuste personalile ja müügijuhtidele
  • 2-päevane müügikoolitus-treening kliendihalduritele
  • 2-päevane juhtimiskoolitus müügijuhtidele „Inimeste juhtimise kunst“
  • 2 x 2-päevased teeninduskoolitused Würthi esinduste teenindajatele
  • 3 – 4-tunnised teenindusvaatlused Würth esindustes
  • 1,5 – 2-tunnised süvaintervjuud Würth esinduste teenindava personaliga
  • Kliendi tagasiside

Asjalik ja huvitav. Avastasin enda kohta nii mõndagi.

Koolitus oli huvitav, arendav ja hoogne, st mitte tuim maha lugemine. Käsitletud teemad on minu igapäevases töös vajalikud.

Väga hea AAA+++ Suured tänud teile.

Olete omas valdkonnas tublid tegijad.


Koolitus kogu eluks. Senini parim koolitus.

Väga hästi kokku pandud koolitus ja professionaalne lähenemine. Räägiti teemast, mis on kuskil sügavamal tasandil täiesti normaalne, aga mille peale me ise ei mõtle, kuid siiski on oluline!

Kindlasti soovitan, kuna erines väga palju teistest koolitustest. Koolitus oli sisutihe ja palju saab edaspidi meelde tuletada ja praktiseerida. Väga hea koolitus, suured tänud! Koolitus oli paljude näidetega väga huvitavaks tehtud ja aeg lendas kiirelt. Ootaks veel edaspidi selliseid koolitusi, kuna see on väga lai valdkond.

Koolitus oli väga asjalik ja täpselt see, mida ma hetkel vajasin. See aitas mul aru saada paljudest asjadest, mis puudutavad „üle parda kukkumist“ ja üleüldse suhtlemist. Nüüd ma tean, kust tulevad „tarakanid“ ja oskan nendega tegeleda. Usun, et edaspidi vaatan inimesi hoopis teise pilguga. Tänud teile!

Huvitav, põnev, kogu aeg oli tegemist, kordagi ei hakanud igav. Sain teada palju uut, õppisin ennast kõrvalt vaatama.

Mulle meeldis Teie koolituse uudne lähenemine. Alati võib midagi põnevat ja harivat juurde lisada, et uuesti koolitusele tulla ja ennast veel enam avastada. Teie koolitusele tulen edaspidi huviga, aga mitte eelarvamusega.

Nii heal koolitusel pole kunagi olnudki. Just see, mida oli vaja värskendada või siis juurde õppida.

Koolitajad tutvusid meie töö iseärasustega ja selle põhjalt tegid koolituse. Väga palju oli näiteid tegelikust elust. Mitte ainult teooria.

Koolitajad ise olid lihtsad inimesed ja oskasid samastuda müügiinimestega ja kuna nad olid ka meie esindustes eeltööd teinud, siis oli neil lihtsam aru saada meie tööst ja meie vigadest. Teenindavatele töötajatele peab lihtsalt aeg ajalt meelde tuletama, et nad ikkagi ennast ka kõrvalt jälgiksid.

Oma ala profid!!! Väga kenad ja sõbralikud 😉 Kõik oli lihtsalt arusaadav ning materjal väga hästi omandatav. Kirjeldati ja õpetati nägema minu tavapärast väga rutiinset tööpäeva täielikult uue vaatenurga alt. See andis positiivset jõudu edasipürgimiseks 🙂

See oli parim koolitus, mida olin seni saanud. Koolitus oli väga isikupärane ja väga huvitav, eriti see, mis puudutas otseselt minu tööd.

Eristute teistest. … jätkuvalt üllatate:)

Kirjuta meile

2019-09-02T19:06:26+02:00