Koolitusteemad:
- „Aktiivne müük ja teenindus telefoni teel ning selle eripärad”
Eesmärk
Euronicsi kõnekeskuse arendamine infoedastajatest müügiüksuseks.
Tulemus
Kõnekeskuse töötajad:
- mõistavad oma mõttemustreid, mis takistavad aktiivsemat müüki teha;
- teavad psühholoogilisi tehnikaid kliendiga parema kontakti saavutamiseks;
- oskavad küsida küsimusi, mis aitavad välja selgitada kliendi vajadusi ning teha lisamüüki;
- omavad kõnemudelit, millele oma müügikõned üles ehitada.
Kasutatud tööriistad
- Kõnemudeli loomise töötuba
- 1-päevased koolitused-töötoad
- Kõnede analüüs
Kliendi tagasiside
Väga meeldiv ja hariv koolitus oli. Soovitan kindlasti teistele. Koolitus andis edasiseks eluks ja tööks palju juurde.
Inimesed on oma ala professionaalid, mis on hea koolituse aluseks. Koolituse eesmärk oli endale teadmisi ja “nippe” juurde saada, seda ma ka sain.
Väga hästi organiseeritud ja motiveeritud koolitajad, kes tõmbavad mõtlemist endaga positiivses suunas kaasa. Koolituse sisu oli põhjalik ja kaasahaarav. Meeldis väga!
Kirjuta meile
Koolitusteema