Koolitusteemad:
- „Arenguvestluste juhtimine”
- „Ühtne ja sünergiline meeskond”
- „Nõustav kliendisuhtlus meie apteekides”
- „Terviklik kliendinõustamine”
- „Telefoninõustamise kunst”
Eesmärk
Õppida läbi viima arenguvestluseid ning tõsta klienditeeninduse taset.
Tulemus
Apteekide juhatajad:
- teavad arenguvestluste läbiviimise protsessi;
- oskavad töötajatega seada realistlikke arengueesmärke;
- oskavad arenguvestluste käigus paremat kontakti saavutada;
- on viinud läbi arenguvestluse ja saanud tagasisidet.
Apteegi personal:
- panustab ühiste eesmärkide nimel;
- mõistab ja tolereerib erinevaid inimesi;
- oskab teha sünergiliselt koostööd;
- oskab selgitada kliendi vajadusi, võimalusi ja väärtusi ning lähtuvalt sellest soovitada kliendile terviklahendusi;
- oskab kasutada suhtlemistehnikaid keerulises olukorras toimimiseks.
Netiapteegi personal:
- oskab üles ehitanud toimivat kõnemudelit, mille alusel netiapteegis nõustada;
- oskab klienti telefoni teel enesekindlalt nõustada ja küsida õigeid küsimusi;
- teab telefoninõustamise eripärasid.
Kasutatud tööriistad
- 1-päevased koolitused-töötoad
- Ümarlauad
- Saalikoolitused
Kliendi tagasiside
Oskus kaasata ja rääkima panna need inimesed, kes tavaliselt üldse sõna ei võta. Koolituse ülesehitus koos praktiliste näidetega, suurepärane!
Koolitajad väga meeldivad, loodi pingevaba õhkkond ja koolitus oli hästi üles seatud.
Kindlasti soovitaksin Aetrernumi koolitusi kõigile. Äärmiselt informatiivne ja kaasahaarav. Tavaliselt mulle koolitused ei meeldi, aeg kipub siis venima, aga teie koolitusega oli kõik vastupidine. Aeg mõõdus ruttu, kuna koolitus oli põnev ja koolitajad tasemel.
Huvitavad koolitajad ja sõbralik õhkkond. Hariv ja silmaringi laiendav koolitus. Aitäh Teile!
Kirjuta meile
Koolitusteema