> > Kersti

Kersti Oja-Aava

kliendisuhete juht

Tere, mina olen Kersti!

Minu roll Aeternumis on kliendisuhete loomine ja juhtimine.
Olles töötanud erinevates teenindusettevõtetes ning rahvusvahelistes organisatsioonides oman praktilist ja pikaaegset kogemust teenindajana ja kliendisuhete alal. Tööalaselt toetavad mind Tartu Ülikooli Õigusinstituudis omandatud teadmised ning lisaks olen läbinud 3-aastase transpersonaalse psühholoogia ja hüpnoteraapia nõustaja väljaõppe. Need teadmised saadavad mind nii professionaalses kui ka isiklikus elus.

Lisaks olen täiendanud end erinevatel psühholoogiliste-, suhtlemise-, teeninduse,-  müügi-, ja enesejuhtimise koolitustel (NLP) ning läbinud turunduse, finantsjuhtimise ja tootearenduse kursused.

Oman rohkelt praktilist töökogemust erinevate (kliendi)ürituste korraldamisel, koolituste ettevalmistamisel ja müügitöös – just need kogemused lõid soodsa pinnase liitumaks Aeternumi professionaalse meeskonnaga.

Mind toetav uskumus: „Selleks, et inimene edukalt ja tulemuslikult õpiks, peab tal olema toetav uudishimu“. Juhindun oma töös mõttest, et elu peab olema lihtne ja keerulised olukorrad on võimalik pöörata kasulikeks. Nii, et need töötavad pikas perspektiivis hoopis meie kasuks!

Sõbrad ütlevad, et olen õiglane ja hooliv inimene, kes on alati järjekindel oma tegemistes. Minu elurõõmsust ja enesekindlust täiendab hea huumorisoon.

2019-03-04T23:26:34+02:00