Tere, mina olen Katrin!
Igapäevaselt olen Aeternumis kliendisuhete juhi rollis. Minu siiras huvi on ühendada kaks osapoolt. Ühelt poolt õppija ja teiselt poolt uute teadmiste pakkuja. Lisaks nõustan klienti nii enne kui ka pärast arenguprogrammi.
Varasem töö-ja õppimiskogemus on andnud võimalusi mitmes organisatsioonis kogeda erinevaid kaalukaid rolle, lähtuvalt minu ametist. Omandasin rakenduspsühholoogia eriala spetsialiseerumisega teenindusjuhtimisele Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor. Olen täiendanud end müügipsühholoogia, läbirääkimisoskuste, suhtlemis-, juhtimis- ja teeninduskoolituste läbimisega. Olen seotud MTÜ Õpideemiaga, mis tegeleb tegevõpetejate toetamise ja arendamisega. See on olnud väärtuslik just minu isikliku kasvu ja arengu toetuseks.
Elus saadab mind teadmine, et enne kui mõistad teist inimest, peaksid aru saama iseendast. Reflekteerides õpitut ja kogetut, on võimalik edukamalt saavutada isiklikke ja ärilisi eesmärke.
Kui soovid endale või oma meeskonnale arendavat koolitust, siis võta kindlasti ühendust ja saa positiivne õppimise kogemus!