Klienditeenindus

Avaleht > Klienditeenindus > Reval Cafe
  • Koolitusteemad:

„Keeruliste olukordade meister”

  • Eesmärk

Reval Cafe personal oskab lahendada omavahel ning kliendiga tekkinud keerulisi suhtlusolukordi

  • Tulemus

Kohviku juhataja:

  • mõistab, kuidas on tema mõtlemine (mindset) ning emotsioonid omavahel seotud ning oskab emotsioone paremini juhtida;
  • analüüsib enda mindset`i, mõistab, millised mõttemustrid teda toetavad ning piiravad;
  • oskab emotsionaalsete olukordadega edukalt toime tulla ning enda piiravaid mõttemustreid toetavaks muuta;
  • mõistab, millest on tingitud kliendi/meeskonnaliikme negatiivne emotsioon ja pahameel ning rakendab tehnikaid nendega toime tulemiseks ja kliendi/meeskonnaliikme maha rahustamiseks/probleemide lahendamiseks;
  • teab pingevaba suhtlemise põhimõtteid nii kliendi kui ka meeskonnaliikmega;
  • oskab konflikti vältida ning lahendada;
  • oskab õpitud teadmisi anda edasi ka kõigile enda kohviku töötajatele.
  • Kasutatud tööriistad

2 x 2-päevane koolitus-treening kohvikute juhatajatele

  • Kliendi tagasiside

Meeldis, et toodi elust enesest näiteid ega ei olnud tuim loeng. Pani mõtlema, kuidas me tegelikult ise käitume. Andis nippe, kuidas oma töös ja ka muidugi tavaelus paremini suhelda ja probleeme lahendada.

Sain oma ahhaaa momendi 🙂 Väga hea ja isiklik lähenemine. Superkoolitajad, kes suutsid vabas vormis kõike teha.

Koolituspäevad ületasid kõiges minu ootusi. Signe ja Kati rääkisid väga põnevalt ning oli näha, et nad ise tõesti usuvad kõike, mida rääkisid ning elasid selle sees. Koolitus oli sisukas, hästi esitatud ja väga huvitav. Teemad panid mõtlema nii enda kui ka teiste käitumise ja olemuse peale ning ei puudutanud mitte ainult töö-, vaid ka eraelu.

Kirjuta meile

2019-09-02T19:12:05+02:00