> > Signe artikkel Directoris

Selle kuu värskes Directoris ilmus meie koolitaja Signe Valsbergi kirjutatud artikkel: Miks on nii keeruline müüa igale inimesele 1 euro eest rohkem.

Artikli leiate rubriigist Juhi ABC: kuidas inimesed tööle panna.

“On aasta 2007. Suures ehituskaupluses on usin tööpäev. Kliendid sagivad, sõidavad suurte poekärudega ringi, mis on kaupa kuhjaga täis, autodega sõidetakse laoukse juurde, et vaid keegi kauba peale laeks. On buum – ehitusbuum… Letid on kenasti korras ja iga toode viib järgmiseni, kui vaid kaup nii ruttu otsa ei saaks. Antud ettevõttes on koolituskultuur kõrgel tasemel ja inimesi arendatakse pidevalt. Teenindajatele on õpetatud, et põhiline fookus peab olema sellel, et kaup oleks pidevalt lettidel väljas ja on rõhutatud, et väga oluline on kauba paigutus terves müügisaalis. Sest see pidavat olema see, mis paneb kliendid ostma!

2012 aasta… on tööpäev, ka eelpool mainitud kaupluses. Kliente on kuidagi hõredalt, sõidavad poekärudega kaupluses ringi ja vaatavad hoolikalt mida võtta mida jätta. Teenindajad sätivad kaupa kenasti välja, sest see on ju oluline… Ettevõtte kasumimarginaal on juba mitmendat aastat miinuses, nii pikalt jätkuda ei saa. Midagi tuleb ette võtta. Juhtkonnalt tuleb nõue, et iga teenindaja peab hakkama tegema lisamüüki. Loomulikult tekitab see protesti, et mis mõttes. Oluline on ju, et kaup oleks korralikult väljas, kes siis sellega tegelema hakkab, niigi on mitmed inimesed viimastel aastatel koondatud ja kedagi vaevalt nüüd tööle võetakse. Ja kuidas ma hakkan kliente tüütama ja neile ennast peale „pressima“? Jne, jne, jne…

See on reaalne näide sellest, millega käesoleval ajahetkel kindlasti paljud teenindusettevõtted „rinda pistavad“…

Loe Signe artiklit värskest Directorist või meie teenindusblogist: Teenindaja.ee

2012-05-04T11:33:27+02:00