[image source=”http://www.aeternum.ee/wp-content/uploads/2015/11/Koolitus-2016-458×292-300×191.jpg” align=”right”]
Korraldajate sõnutsi on koolituskonverents kohtumispaik, kus ristuvad koolitajate ja kõigi nende teed, kelle töö ja südameasi on arendada ja koolitada ettevõttes töötajaid, leida nendele vahendeid, mis suurendavad tulemuslikkust.
Koolituskonverents oma olemuselt oli ülesse ehitatud töötubadena:
Aeternumi koolitajad osalesid kahes töötoas – juhtimine ja müük.
Juhtimise töötoas rääkisid Karneliia ja Kreeta teemal “Indiaani juhtimisstiil tänapäeva juhile”. Karneliia ja Kreeta olid enda 25 minutilisi ettekande ehitanud ülesse justkui reaalse olukorrana – Kreeta kehastus ümber personalijuhiks, kes oli hädas jõulupeo korraldamisega. Nende eesmärgiks oli anda mudel, mille kasutamine on ideede genereerimisel tulemuslik ja efektiivne. Kellegi idee ei ole kehv või taunitav. Kõik ideed on head, aga Karne ja Kreeta vaatasid teemat küljest, kus seati kahtluse alla selle õigeaegsus, finantsiline võimalus või kaasavus. 25 minutiga oli Kreeta jaoks selge, milline tuleb jõulupidu, kas see on kooskõlas ettevõtte majandusliku olukorraga ja ürituse jätkusuutlikus.
Müügi töötoas võtsid kogu päeva kokku Signe ja Kati teemal “Kas ja kui palju investeerida digiajastul kliendisuhte hoidmisesse?” Signe ja Kati toetusid teemakäsitlustel enese ning kliendi väärtustele, mistõttu leidis see saalis hulganisti vastukaja. Antud teemakäsitlus pani silmad põlema nii koolitajatel kui ka koolitavatel. Töötoa juhi sõnutsi vajutasid Signe ja Kati töötoa lõpetajatena oskuslikult punasele nupule ning saalisolijana tekkis paratamatult tahe kuulata neid veel ja veel, kuid aeg sai läbi ning ettekanne hakkas lõppema.
Kõiki töötubasid juhtis lõppkokkuvõttes üks mõte, mõte, mille puudumisel või liiga tugevalt eristumisel tasub kindlasti võtta uue aasta koolitusplaani välise koostööpartneri värbamine.
Juhtimine – Juhid peavad mängima nii klientide kui ka töötajatega, mängulisus on toiminud juba alates lasteaias ning see ei kao vananedes mitte kuskile. Mängimine on majanduslikult kasulik.
Müük – Müügiosakond on ainukene osakond, mis toob raha sisse ning kujundab kliendile vahetult nägemust ning arvamust ettevõttest.
Enesejuhtimine – Aega tuleb jälgida, kuid sellest ei tohi lasta ennast segada. Aeg peab tiksuma taustal ning see on vaikimisi lähteülesandena kirjas igas tegevuses.
Meeskond – Meeskonna kõige tähtsamaks ülesandeks on kogemuse pealt õppimine, kuid õppimise vahepeal peab oskama ka lõõgastuda. Meeskonnas, kus õppimine ja lõõgastumine toimivad, on parim harmoonia.
Protsessid – Protsessid peavad toimima vastavalt eesmärgile.
Olles ise autorina tegev turundusvallas, sain vaatamata sellele siiski hulgaliselt uut informatsiooni ning kasulikkust tulevikku. Seega kallid korraldajad, antud üritus on kasulik kõigile ning informatiivne ka kõrvalseisvatele inimestele. Kallid lugejad, koolitage töötajaid ja andke võimalus käia üritustele nagu “Koolitus 2016”. Teie töötajail tutvuvad erinevate koolitajatega ning tulevikus koolitusotsust tehes on olemas neil kindel pagas, millele toetuda.
Kõigil huvilistel tasub võtta see päev ja kuulata erinevaid koolitajaid ning leida enda ettevõttele just see kõige sobivam koolitaja, kes parandab teie ettevõtte harmooniat ning tõstab motivatsiooni töötajaskonnas.
Rohkem infot osalejate ja käsitletud teemade kohta leiate Koolitus 2016 kodulehelt!