> > Kersti Oja-Aava: Minu kliendikogemus autoteeninduses.

12821624_1034318466609842_5742252574166068565_n

 

Kersti Oja-Aava, meie kliendisuhete juht, jagab oma kliendikogemust autohoolduses. Kuna Kersti ei ole kõige lihtsam klient ning paneb tähele viimset kui eksimust, siis on huvitav kui mõni ettevõtte läbib tema silmis “kadalipu” positiivse tooniga. 

Mul oli tarvis korralist autohooldust oma sõiduautole ja sel korral läksin MB Abi OÜ-sse, Mercedes-Benz remonditöökotta Tallinnas. Sattusin sinna eeskätt tuttava soovitusel. Samuti silmasin nende sotsiaalmeedia reklaami, et naistepäeva puhul pakutakse õrnema soo esindajatele tasuta diagnostikat. Mõeldud ja tehtud! Leppisin kokku mulle sobiva kellaaja ning kohale jõudes võeti mind seal vastu väga meeldivalt. Kõigepealt suhtlesin kena daamiga, kes ilmselt oli administraator. Seejärel lähenes minu poole ülikonnas meeldiv härra, lai naeratus näol. Mõtlesin endamisi, et tõenäoliselt on tegemist juhi või omanikuga. Ta tervitas mind meeldivalt ja alustas selgitustööd diagnostika kohta, saamaks teada, mis täpselt kontrollimist vajab. Minuga suhtlemise ajal olin ulatanud talle võtmed ning pärast selgitustööd viidi auto töökotta.

Vahepealsel ajal oli seal ringi liikumas ka töid teostav tööriietes meesterahvas, kes otsis minu kui kliendiga pilkkontakti ning tervitas viisakalt meeldiva naeratusega. Mulle pakuti oodates juua, teed või mahla, mis oli ideaalne minu seiskorda arvestades, kes ma olen lapseootel. Sain aru, et nad olid märganud ja tähele pannud ,,minu õrna aega“.

Läks mööda mõni aeg ja minu juurde tuli tagasi seesama meeldiv ülikonnaga härra. Käes oli tal ilus punane tulp ja paberid minu  auto diagnostika kohta. Härrasmees kõnetas mind nüüd juba uuesti tõsist huvi üles näidanuna. Vestlus oli ülimalt spetsiifiline, viisakas, detailne ja samas ülevaatlik, kuigi tavaliselt spetsiifilised teemad, mis on seotud autodega ei pruugi olla naistele arusaadavad ja huvi pakkuvad. Tavaliselt soovingi kõike väga täpselt teada- miks ja kuidas ning ootasingi info edastamist sellisel viisil. Ma isegi ei tea, kuidas ta nii kenasti teadis, mida just minule peab ütlema ja selgitama? Kas tal oli selleks mingi oma kavalus või tundis ära minu nii öelda tüübi, aga meie omavaheline suhtlus sobis mulle ja ma olin talle väga tänulik. Ma tundsin selles olukorras ennast olulise ja tähtsana.

Sain kaasa ka palju soovitusi edaspidiseks, et auto eest veel paremini hoolt kanda. Soovin rõhutada siinkohal seda, et minul tekkis nende suunas usaldus ja ääretult meeldiv tunne. Tema juttu ilmestasid ka kujutluspildid erinevatest situatsioonidest, mida mulle kirjeldati metafoorselt ning samuti oli tal käepärast riiulilt võtta näidisena mõned rikutud detailid. Neid demostreerides näitas, et mis võib juhtuda kui ma teatud olukorrale tähelepanu ei pööra piisavalt.

Meie lõpuvestluses tehti mulle ka ettepanek teha koos üks ühine fotojäädvustus tänase naistepäeva puhul. Olin nõus ning liikusime vaikselt välja auto juurde. Peale pildistamist uuris ta tausta kohta, et kuidas ma ikkagi sinna sattusin- kas nägin kuskil reklaami või keegi soovitas? Paluti anda ka tagasisidet nende Facebooki lehel, märkides ära selle olulisuse.

Kui oma autosse istusin, ootas mind lisaks veel üks üllatus. Armatuuril oli Rafaello kommikarp ja kaart naistepäeva tervitusega. See oli tähelepanuväärne. See kõik toimus muuseas vaid ühe tunni jooksul. Mõtisklesin, et hea on olla naine.

Seda artiklit kirjutades soovin tänada neid inimesi, juhti ennast ja teisi. Te olete suurepärased ja panite mind tundma oodatuna! Sain väga positiivse emotsiooni osaliseks ja mis peamine, minu suhestumine autohooldustööde pakkujatega muutus olulisel määral positiivsemaks!

MB Abi OÜ, Mercedes-Benz remonditöökoja puhul oli kõik nii nagu vaja ning minu ootused said ületatud ning meeldiv tunne kannab mind veel siiamaani.

Pisiasjadest algavad teinekord usaldusväärsed ja head koostöösuhted.

Edu ja toredaid kliente Teile soovides!

2016-03-30T11:39:43+02:00