> > Valiti Tallinna Parim Teenindaja 2012

On 21.märtsi õhtupoolik. Kristiina võit on väljakuulutatud, diplom üle antud, käed lilli, kallistusi ja kinke täis, Kristiinal endal silmad säramas.

Hiljem saame veel teada, et oleme koos Kristiinaga tema vanaemale väga armsa kingituse teinud, sest just vanaema juubelile Kristiina pärast võitu tõttas.

Kristiina töötab Swedbanki kõnekeskuses American Expressi spetsialistina. Igapäevaselt teenindab ta telefoni teel American Express krediitkaardi kliente, kes pöörduvad tema poole erinevate pakkumiste, kindlustuse, reisil ette tulevate väljakutsete lahendamiseks, samuti meelelahutussoovide ja reiside planeerimise osas. Selle kõrvalt jagub teda vahel ka Swedbanki klienditoe telefonile vastamiseks. Swedbankis on Kristiina töötanud juba viis aastat ning see on tema esimene töökoht peale keskkooli.  Küsimusele, miks võit tuli just talle tõi Kristiina esile oma siiruse, enese asetamise kliendi kohale, kliendi küsimuse ja probleemi kaardistamise oskuse. Kristiina soov on kliendile kinkida ära killuke oma soojust, rõõmu ja päikest. Ta teeb oma tööd lihtsalt südamega. Nii on ta oma kollektiivis pälvinud omale nime “Päikesekiir”, millega Kristiina ka selle aasta konkursil esines.

Küsime Kristiinalt, kas see oli tema esimene kord osaleda ja mis teda osalema tõi.

„Osalesin esimest korda. Tahtsin ennast proovile panna ka teistes teeninduse situatsioonides. Ütlen ausalt, ma ei vaadanud isegi auhindu, need ei olnud minu motivaatorid. Tahtsin näha, kas ma saan ka teistes situatsioonides hakkama – sain!“

Milliste väljakutsete ette sattusid konkursi jooksul?

„Väga erinevad olukorrad. Täiesti seinast – seina probleemid. Väljakutseks oli probleemi lahendamisel mõlemale poolele kõige parem lahenduse otsing, kus võidaks nii klient kui ka ettevõte. Ning tähtsam, kliendi rahulolu ja naeratus suul.“

Edasi loe meie teenindusblogist: Teenindaja.ee

2012-03-26T07:27:04+02:00