Müük ja läbirääkimised

Avaleht > Müük ja läbirääkimised > Ergo Insurence SE/Ergo Life Insurance SE Eesti filiaal
  • Koolitusteemad:

  • „Efektiivse kliendisuhte ülesehitamine”
  • „Kuidas intensiivistada müüki?”
  • Eesmärk

Kindlustuse eksperdina õppida efektiivsemaid kliendisuhteid üles ehitama ja seeläbi müüki suurendama.

  • Tulemus

Kindlustuseksperdid:

  • teadvustavad enda mõttemustreid, mis võimaldavad ning takistavad intensiivselt müügitööd teha;
  • on ümber raaminud enda takistavad mõttemustrid;
  • oskavad intensiivse müügi- ja läbirääkimistehnikaid;
  • oskavad iseenda tegevust müügis analüüsida, teades, milliseid muudatusi nad peavad tegema, et nende müügikompetents kasvaks;
  • oskavad ja julgevad liituda kliendiga ja teavad, millised küsimusi küsida;
  • diagnoosivad kliendi vajadusi, väärtusi ja võimalusi ning lähtudes nendest pakuvad sobivat toodet ning teevad lisamüüki;
  • mõistavad kontakti lõpetamise ning kommunikatsiooni järjepidevuse olulisust.
  • Kasutatud tööriistad

  • 1+1-päevased müügikoolitused-treeningud
  • 1+1-päevased kliendisuhete juhtimise koolitused-treeningud
  • Müügi arendamise ümarlauad
  • Kliendi tagasiside

Võrreldes varasemate teiste firmade poolt tehtud koolitustega uudne lähenemine kliendisuhte üles ehitamisele ja rõhuasetused. Osalejate aktiivne kaasamine käsitletud teemadesse. Näited suhtlusest klientidega tegelikust elust. Professionaalsed, emotsionaalsed ja sõbralikud koolitajad. Käsitletud teemade valik vastas minu ootustele. Kliendisuhte loomise ja hoidmise teoreetilised aspektid võimaldasid hinnata enda igapäevaseid praktilisi tegevusi selles protsessis ja andsid mõtlemisainet edasiseks.

Mulle väga meeldis antud koolituse ülesehitus, teemad ning koolitajad ise.

Väga proffesionaalsed koolitajad, suutsid teemat edastada väga huvitavalt ja samas lihtsalt (mis ongi geniaalne!)

Koolitaja kaasab keskmisest rohkem ka auditooriumi, ei hoia kramplikult kinni ettenähtud distantsist, seetõttu saavutab auditooriumiga väga hea koostöö.

Kiidusõnad koolitajale. Väga teistsugune ja eriline lähenemine teemadesse läbi inimese enda sisemuse, puudub stamplausete ja -reeglite nö pähe tuupimine.

Vägagi teistmoodi lähenemine, kus keskenduti esmajärjekorras kliendi/ partneri väärtuste väljaselgitamisele ning seeläbi jõudsime vajadusteni. Senised koolitused on esmajärjekorras keskendunud vajaduste väljaselgitamisele.

Väga palju uusi mõtteid ja tehnikaid, mida saab edaspidises töös ja ka elus kasutusele võtta. Seda ikka selleks, et partnerit paremini mõista, ennast paremini tunda 🙂 Kaks koolitajat annab samuti parema rütmi/tempo kogu koolituse protsessile ning on asjal rohkem sisu ja vähem „tsirkust”.

Minu jaoks oli see esimene koolitus elus, kus ma 100% olin kaasa haaratud ja ei leidnud ennast ekslemas omades mõtetes. Meeldis koolituse ülesehitus, koolitajad Signe ja Kati olid absoluutsed profid – MINU INIMESED 🙂

Mulle väga meeldis Teie positiivsus ja sain enda jaoks väga palju uut infot. Arvan, et ka teistele võib sellise lähenemisega koolitus kasuks tulla. Kindlasti julgen Teie koolitusi teistele soovitada. Koolituse sisu oli haarav, positiivne ja minu jaoks uudne. Paljud soovitused ja juhised on ka eraelus kasutatavad. Peale koolituspäeva sain vastuseid/ vihjeid enda või lähedaste käitumisele. Suured, suured tänud Teile ja kindlasti olen esimene, kes tuleks Teie koolitustele 🙂

Kirjuta meile

2019-09-02T19:07:54+02:00