2015 aasta Aeternumis on olnud kiire ja värvikas. Oleme käinud nii jooksmas, kõndimas, kuid veelgi enam – terve suur hulk suuremaid ja väiksemaid koolitusi on seljataga. Hulganisti ettevõtteid on saanud nii kollektiivseid kui ka juhtide koolitusi.
Meie koolitajad mõtestasid lahti möödunud aasta ja välja joonistus muster, kus esimese poolaasta puhul oli populaarsemaks teemaks kliendisuhtlus ja ettevõtete terviklahendused. Teemad kandusid enamasti väljapoole – kuidas efektiivsemalt toime tulla välisprotsessidega ning teiste inimestega, kelle hulka kuuluvad sise- ja väliskliendid. Lisaks sellele oli teemaks koostöö ning populaarseks osutus ka keskastme juhtide arendamine, kes on läbi aja kasvanud suurettevõtetes spetsialistide juhtideks.
Kui varasemalt on enim räägitud lisamüügist, siis teisel poolaastal muutus populaarsemaks kliendi kuulamine, lugemisoskus ja terviklik nõustamine, mis teeb rahulolevaks nii kliendi, organisatsiooni kui ka konkreetse müügiinimese või teenindaja. Teise poolaasta puhul on teemad läinud enam sissepoole – sisemine tasakaal muutuste keskel.
On hea meel tõdeda, et organisatsioonid on üha enam hakanud tegelema tegelike väärtuste väljaselgitamisega ning väärtuspõhise juhtimise juurutamisega.
Mida oodata koolitustelt?
Selgust ja kogemust, mida ja kuidas kasutada iseseisvalt. Tehnikad, mida koolitustel omandatakse nõuavad mõistmist ja tunnetamist, kas need on minule. Teadmist, mida see mulle annab. Hetke kinnitust, et see mida teen on õige ja kasulik või vastupidiselt, selle aeg on möödas. Aeg on edasi liikuda ja areneda ja arendada.
Julge õppida ja kogeda!
Ilusat vana aasta lõppu ja veel paremat uut aastat! Koolitage, arendage end ja õppige – maailm muutub ja meie koos sellega.