Täna algab märts ehk „HEA TEENINDUSE KUU 2012“ koos „KIIDA TEENINDAJAT!“ kampaaniaga. Kutsume kõiki klienditeeninduse osapooli – ettevõtteid, teenindajaid ja kliente – väärtustama ja tunnustama head teenindust!
Mis meid märtsikuu vältel ees ootab?
EESTI, TALLINNA JA TARTU PARIMA TEENINDAJA KONKURSSID 2012
Ambitsioonikad teenindajad saavad oma oskused proovile panna alates 5. märtsist:
– Eesti parim teenindaja konkursil – info
– Tallinna parim teenindaja konkursil – info
– Tartu parim teenindaja konkursil – info
HEA TEENINDUSE PÄEVAD – TEENINDAJA KUI TULEMUSE JUHTIJA!
Hea Teeninduse Päev Tartus – 14.03.2012 – info
Hea Teeninduse Päev Tallinnas – 29.03.2012 – info
KIIDA TEENINDAJAT! KAMPAANIA
Kiituse edastamiseks on mitu võimalust:
1. Öelda heale teenindajale kiitvad ja tunnustavad sõnad otse teeninduskohas
2. Helistada või saata SMS lühinumbrile 1182 ja teatada kiidetava teenindusettevõtte nimi ja asukoht
3. Kirjutada heast teeninduskogemusest aadressil www.heateenindus.ee
4. Märgates kampaanias osalevates ettevõtetes temaatilisi postkaste, jätta kiiduteade sinna. Paljud organisatsioonid paigaldanud oma teeninduskohtadesse kampaania sümboolikaga materjale – riiulirääkijaid, plakateid ja tagasiside postkaste ning teenindajad kannavad kampaania rinnamärke jms.
Kampaania lõppeb parimate tunnustamisega: märtsi lõpuks moodustub veebi, telefoni ja SMS kiitustest Hea Teeninduse Kuul enimkiidetud ettevõtete edetabel. Teeninduskohad, mida kliendid kõige enam on kiitnud, saavad aprillikuus tunnistuse ja uksekleebise „Kliendid kiidavad 2012”.
HEA TEENINDUSE UURING TEENINDAJATELE
Kutsume kõiki teenindajaid osalema meie küsitluses. Vastamine võtab maksimaalselt 10 minutit. Uuringu tulemustest tehakse kokkuvõte Hea Teeninduse Päevadel. Osale siin!
Hea Teeninduse Kuu kaaskorraldajaks on Aeternum Koolitus & Konsultatsioonid: www.aeternum.ee
Märts on Hea Teeninduse Kuu!