Hea Teenindaja.ee külastaja,
jaanuaris ilmus meie blogis palju huvitavat ja kasulikku lugemist! Alljärgnevalt lühike kokkuvõte kõigist jaanuari postitustest.
MIS JÄÄB MEELDE TEENINDUSAASTAST 2011?
- Ekspress Hotline arendusjuht Kadi Aedma-Reining jagab meiega oma nägemust möödunud teenindusaastast! Loe edasi!
TEENINDAJANA PÕHJA-INGLISMAA PUBIS
- Vestlesime Maarjaga ja uurisime, millised on teenindaja rõõmud ja mured võõrsil, kuidas käituvad kohalikud kliendid ja milline on üleüldine teeninduskvaliteet. Intervjuust selgub, et small talk-i ja siira naeratuse mõju on tegelikult palju suurem, kui võiks arvata. Loe edasi!
HEA KLIENDITEENINDUSE ABC 7. ETAPP – HÜVASTIJÄTT
- Praktikas kipuvad teenindajad tihtipeale just selles etapis vigu tegema, sest müük on juba tehtud ja uued kliendid ootavad teenindamist, aga… Loe edasi!
6 NÕUANNET “RASKE” KLIENDI TEENINDAMISEKS
- Ükskõik kui hästi Te ka teenindate, suure tõenäosusega puutute aeg-ajalt ikkagi kokku klientidega, kes on ärritunud ja pahas tujus. Mida teha, et jääda professionaalseks? Loe edasi!
MIKS OSALEDA HEA TEENINDUSE JUHTIMISKONVERENTSIL 2012?
- Uurisime konverentsi kaaskorraldajalt konsultant-koolitaja Karneliia Pressilt, miks peaks sellel konverentsil osalema. Loe edasi!
HEA TEENINDUSE UURING TEENINDAJATELE 2012
- Uuring on anonüümne ja mõeldud täitmiseks teenindajatele. Loe edasi!
TEENINDUS STEFFANI PITSARESTORANIS?!
- Diskussioon sai alguse, kui klient Martin kirjutas Facebookis Steffani Pizzarestorani teeninduse kohta järgnevat: “OKSE”… Loe edasi!
KLIENDITEENINDUS SOTSIAALMEEDIAS
- Üha enam klientide kaebustest kolib sotsiaalmeediasse. Mida see tähendab? Loe edasi!