Internetis liigub rohkelt legende Amazoni klienditeenindusest. Me ei saa 100% kinnitada, kas järgnev vestlus kliendi ja teenindaja vahel on ka päriselt aset leidnud või on tegemist lavastusega, aga vahva stiilinäitega on tegu küll. Mõtlemisainet saab siit kindlasti!
Pange tähele, kuidas vestluse käigus kujuneb välja lõbus rollimäng, aga samas püsib fookus kliendimure lahendamisel. Suhtlusstiil on kogu kontakti vältel mõnusalt vaba. Mure saab lahendatud ja hüvituseks premeeritakse klienti ka tasuta ühepäevase kohaletoimetamisega.
Inglisekeelne ekraanitõmmis toimunud vestlusest:
Järgnevalt meie vabas vormis tõlge toimunud vestlusest.
Klient: Jälitusteenus näitab, et saadetis on kohal, aga ma pole seda kätte saanud
Amazon: Palavad tervitused, minu nimi on Thor.
Klient: Tere, Thor. Kas mina võin Odin olla?
Amazon: Odin, isa, kuidas sul tänasel päeval läheb?
Klient: Thor, mu poeg. Ma olen piinlemas
Amazon: See on ennekuulmatu! Kes julgeb suurele Odinile vastu hakata! Mis on ometi juhtunud?
Klient: Raamat, mille ma tellisin meie vaenlaste hävitamise eesmärgil, on kaduma läinud. Kuidas me saame Valhallat kaitsta ilma oma püha raamatuta.
Amazon: Pühaduseteotus! Kuhu iganes see raamat on sattunud, ma võtan enda kohustuseks see sulle tagastada! Ma kardan, et siin on Loki käsi mängus, aga ei saa selles kindel olla.
Ma hoolitsen selle eest, et varandus saaks sulle kõigepealt tagastatud ja siis alustame uut seiklust, et ka raamat sinuni jõuaks.
Klient: Hüva, mu poeg.
Amazon: Anna mulle palun mõni hetk, isa, et saaksin liitlased kokku kutsuda ja asja korda ajada.
Klient: Tee seda minu nimel, Thor, aga ennekõike mõtle surelikele, kelle saatus (ja hinded) sellest raamatust sõltuvad.
Amazon: Varandus on sulle tagastatud. Nüüd jääb sul üle vaid raamat enda arhiivi ennistada, et see peagi sinuni jõuaks.
Valküürid, kes liigutavad oma tiibu nii kuis jõuavad, toimetavad selle sinuni.
Klient: Ok, kui nüüd rollimäng kõrvale jätta, kas mulle on raha tagastatud ja esitan uuesti raamatu tellimuse?
Amazon: haha, jah olen raha tagastanud ja peate uuesti tellimuse esitama
Klient: Tore!
Amazon: Kas olete tellimuse esitanud?
Klient: kohe teen seda
Tehtud
Amazon: Las ma kohendan seda pisut
Kas nii sobib?
Klient: Vau, ühepäevane kohaletoimetamine? Mõnus!
Amazon: haha jah, raamat tuleb teile esimesel võimalusel kohale toimetada!
Klient: Olen kuulnud lugusid Amazoni heast klienditeenindusest ja sain nüüd omal nahal tõestust! Tänud, mees
Amazon: Pole tänu väärt. Kas on veel midagi, millega saan abiks olla?
Klient: Ei, see oligi. Suured tänud
Amazon: Iga kell, vennas. Ilusat päeva. Kohtumiseni, Odin
Klient: Nägemist, mu poeg