> > > September teeninduses

Hea Teenindaja.ee külastaja,
Siin on Sulle kiire ülevaade meie septembri postitustest.

TUTVUSTAME TEENINDUSVALDKONNA KOOLITAJAID (osa 2)

TUTVUSTAME TEENINDUSVALDKONNA KOOLITAJAID (osa 2)

TUTVUSTAME TEENINDUSVALDKONNA KOOLITAJAID (osa 3)

TUTVUSTAME TEENINDUSVALDKONNA KOOLITAJAID (osa 3)

5 NÕUANNET, KUIDAS SISUSTADA TÖÖPÄEVA ESIMENE TUND

  • Kuivõrd oluline on Sinu jaoks tööpäeva esimene tund? Millega tegelevad ja millega ei tegele edukad inimesed tööpäeva esimesel tunnil? Loe edasi!

5 NÕUANNET, KUIDAS SISUSTADA TÖÖPÄEVA ESIMENE TUND

TACO EXPRESSI KLIENDISUHTLUS SALMONELLOOSI KRIISI AJAL

  • Saime lugejalt palve, et võtaksime luubi alla TACO Expressi kliendisuhtluse (sotsiaalmeedias) salmonellanakkuse kriisi ajal. Loe edasi!

TACO EXPRESSI KLIENDISUHTLUS SALMONELLOOSI KRIISI AJAL

KURIKUULUS CITY LOKAALI JUHTUM: TEENINDAJA PANI KLIENDID KÜHVLI JA HARJAGA KORISTAMA! (LISATUD KA PÕHJALIK KOMMENTAAR SÖÖGIKOHA JUHTKONNALT)

  • “Selliseid kliente, kelle poolt tekitatud laga häirib teisi kohviku kliente, pole kellelgi vaja,” on juhtkond arvamusel. Mis siis ikkagi toimus? Loe edasi!

TEENINDAJA PANI KLIENDID KÜHVLI JA HARJAGA KORISTAMA?! (LISATUD KA PÕHJALIK KOMMENTAAR SÖÖGIKOHA JUHTKONNALT!)

KONSULTANT-KOOLITAJA KOMMENTAAR CITY LOKAALI JUHTUMILE

  • Palju tähelepanu saanud lugu “Teenindaja pani kliendid kühvli ja harjaga koristama” kommenteerib professionaalne konsultant-koolitaja Karneliia Press. Loe edasi!

KONSULTANT-KOOLITAJA KOMMENTAAR CITY LOKAALI JUHTUMILE

27.09.2012 TOIMUS TEENINDUS- JA MÜÜGITREFF 2012

27.09.2012 TOIMUS TEENINDUS- JA MÜÜGITREFF 2012

2012-10-03T07:06:31+02:00