Hea Teenindaja.ee külastaja,
Siin on Sulle kiire ülevaade meie septembri postitustest.
TUTVUSTAME TEENINDUSVALDKONNA KOOLITAJAID (osa 2)
TUTVUSTAME TEENINDUSVALDKONNA KOOLITAJAID (osa 3)
5 NÕUANNET, KUIDAS SISUSTADA TÖÖPÄEVA ESIMENE TUND
- Kuivõrd oluline on Sinu jaoks tööpäeva esimene tund? Millega tegelevad ja millega ei tegele edukad inimesed tööpäeva esimesel tunnil? Loe edasi!
TACO EXPRESSI KLIENDISUHTLUS SALMONELLOOSI KRIISI AJAL
- Saime lugejalt palve, et võtaksime luubi alla TACO Expressi kliendisuhtluse (sotsiaalmeedias) salmonellanakkuse kriisi ajal. Loe edasi!
KURIKUULUS CITY LOKAALI JUHTUM: TEENINDAJA PANI KLIENDID KÜHVLI JA HARJAGA KORISTAMA! (LISATUD KA PÕHJALIK KOMMENTAAR SÖÖGIKOHA JUHTKONNALT)
- “Selliseid kliente, kelle poolt tekitatud laga häirib teisi kohviku kliente, pole kellelgi vaja,” on juhtkond arvamusel. Mis siis ikkagi toimus? Loe edasi!
KONSULTANT-KOOLITAJA KOMMENTAAR CITY LOKAALI JUHTUMILE
- Palju tähelepanu saanud lugu “Teenindaja pani kliendid kühvli ja harjaga koristama” kommenteerib professionaalne konsultant-koolitaja Karneliia Press. Loe edasi!